Բլոգի նյութերից մեկում անդրադարձել եմ Սևան- Գավառ ավտոբուսի պատմությանը: Այս անգամ էլ կցանկանայի անդրադառնալ այդ թեմային , սակայն մեկ տարբերությամբ այս անգամ մենք մեր երաժշտական դպրոցի երգչախմբով էինք: Երևի թե պետք է ինքներդ ականատես լինեիք մեր " չափազանց հաճելի և հետաքրքիր" օրվան: Ամեն ինչ մանրամասնորեն պատմեմ: Սկսվեց այսպես : Մենք` ես և ընկերուհիս , գնացինք երաժշտական դպրոց , որպեսզի այնտեղից շարժվեինք Գավառ , որտեղ պետք է տեղի ունենար երգչախմբային մրցույթի մարզային փուլը: Ամեն մի երգը մեկական անգամ փորձելով` մենք տեղավորվեցինք ավտոբուսի մեջ և շարժվեցինք: Հիմա պատմեմ ավտոբուսի արտաքին տեսքի մասին և , թե ինչ էր կատարվում ներսում : Արտաքինից մի շատ հին ավտոբուս , մոտավորապես 1970-1980-ական թվականների արտադրության; Պատուհաններն էլ երևի վերջին 10 տարում չէին լվացվել: Բայց ամենահետաքրքիրն ավտոբուսի վարագույրներն էին : Ճղճղված Calvin Klain: Դուք պիտի տեսնեիք` ինչ մեծ համադրություն էր ` ավտոբուսի հնությունը և այդ վարագույրները: Հիմա ` երեխաները: Ինչպես հասկացաք , ավտոբուսը ոչնչի հարկավոր չէր , այսպես ասած պիտանելիության ժամկետը վաղու՜՜՜՜՜՜ց ավարտվել է : Եվ այդ անպետք ավտոբուսի մեջ փոքր երեխաները գոռում են , երգում , քիչ էլ մնար կպարեին , ընկնում են իրենց տեղերից , ուտում , խմում ` չսպասելով հասնել տեղ: 30 րոպե ճանապարհից հետո սկսվում է տեղերից ընկնելու և շատ և անիմաստ ուտելու հետևանքների պահը; Երեխաների մեծ մասը սկսում է վատ զգալ և ավտոբուսը մի քանի անգամ կանգ է առնում : Հասնում ենք տեղ : Այնտեղի դեպքերը չեմ մանրամասնի: Ուղղակի երգեցինք , մի փոքր սպասեցինք որոշումը լսելու համար և պետք է ետ վերադառնայինք: Փոքր երեխաները մեզանից շուտ էին հասել և տեղավորվել; Մտնում ենք ավտոբուս և տեսնում , որ մեկը վախից է լաց լինում , մյուսը` աղմուկից , այն մյուսը `գլխացավից , այն մյուսն էլ , քանի որ երգչախմբի անդամ է `ուղղակի , որպես երկրորդ ձայն `լացակից: Այսքան պատմեցի , սակայն ինձ համար ամենածիծաղելին մի երեխայի "պայուսակն " էր : "Պայուսակ" , որի մեջ ավելի շատ պոլիէթիլենային տոպրակ էր , քան որևէ կարևոր իր: Միայն մի տուփ փոքր , նոր պոլիէթիլենային տոպրակ թափվեց այդ " պայուսակից" , էլ չեմ ասում մնացած փոքր ու մեծ տոպրակները: Ուղղակի անհասկանալի է ,` ինչ էր մտածել այդ երեխայի ծնողը?.... Բայց ամենակարևորն այն էր , որ անցանք հաջորդ փուլ))))))))))))))))))))))))))))))))
Ձեռքս էր ընկել հայոց լեզվի 6-րդ դասարանի դասագիրքը: Թերթում , թերթում էի : Չափազանց լավ գիրք էր և ոչ միայն հայոց լեզուն մատուցելու առմամբ , այլև գիրքն իր հագեցվածությամբ , իմաստուն խոսքերով , տեղեկատվությամբ: Եվ հերթով սկսեցի ընթերցել ասույթները , որ զետեղված էին յուրաքանչյուր դասի վերջում: Կարդում էի և հիանում մեծերի իմաստուն խոսքերով և մտածում , որ , եթե ես այդ տարիքում այդ գիրքը կարդացած լինեի Հանճար կլինեի : Կարդացի , կարդացի և հանկարծ նկատեցի "Ես արդեն մեծ եմ " վերնագրով առաջադրանք ՝շարադրություն գրելու: Չափազանց շատ դուրս եկավ այդ վերնագիրը և մոտ մեկ ամիս մտածում էի , թե ինչ գրել( թե ասա 6-րդ դասարանցին որտեղից գրեր???) : Եվ վերջիվերջո գրիչս , այս դեպքում ստեղնաշարս վերցրեցի ձեռքս: Չէ , չէ , չէ ... Ես մեծ չեմ , ես երբեք մեծ չեմ էլ դառնա , համենայն դեպս երբեք չեմ ընդունի այս , որ մեծ եմ :) Ինչիս է հարկավոր մտածելը մեծ լինելու մասին , եթե կարելի է անհոգ , թեթև , ուրախ , երբեմն անմիտ ապրել... Մեծերին շատ բաները թույլատրելի չէ , շատ բաները անկառավարելի , ...

Comments