Skip to main content

Անցորդներին

Ամեն օր դու անցնում ես տասնյակ փողոցներով։ Մի քանի անգամ օրվա մեջ տրանսպորտում տեղավորվում։ Ու ամեն օր դու հարյուրավոր մարդկանց ես տեսնում։ Տրանսպորտում կանգնում նրանց կողքին, ոմանց հետ գրկախառնության հասնում ոլորաններին, երբ վարորդը չափազանց անտաղանդ է կամ տաղանդավոր ու մեղավորը, իհարկե, դիմացից գնացող մեքենան է ու քշել չիմացող վարորդը։

Դու քայլում ես սիրուն մարդկանց միջև։ Իհարկե նրանք բոլորը սիրուն են։ Նվազագույնը իրենց սիրող մարդկանց համար։ Ու չէ, չկան մարդիկ, ում չեն սիրում։ Ու հա, սիրուն են բոլորը։
Սիրում են տարօրինակ ու անհագուրդ։ Կյանքով լի կամ շատ չոր։ Բայց սիրում են չէ՞։

Կա՞ն չէ մարդիկ, ում հետ կուրսում շատ քիչ ես շփվում։  Կամ աշխատավայրում։ Չես ուզում, չի ուզում, չի ստացվում, չեք փորձում։

Հետո իմանում ես, որ հարազատներից մեկն է մահացել։ Ինչ֊որ անկապ աղբյուրից ես իմանում։ Բայց նույնիսկ չես ցավակցում։ Աչքերը չափազանց տխուր են։ Իսկ դու չես մոտենում։ Ուղղակի։ Չես։ Մոտենում։

Բոլորի աշխատանքի վայրերում էլ կան նույն տեսակի աղջիկներ։ Առաջին հայացքից նրանք դեմքի հարդարման պարագաներից ու բրենդային զգեստներից այն կողմ ոչինչ չունեն։ Իրենց հետ էլ չես շփվում։ Ունես քո գաղափարակիցները, հեռու է նստում, էլի, չի ստացվում, չեք փորձում։

Ու մի օր երբ նա էլի ուշացած աշխատանքի է գալիս, նկատում ես նրա փայլուն աչքերը։ Դա կոսմետիկ միջոցի արդյունք չէ։ Դա սեր է։ ամենասիրուն ու ամենափայլուն։ Բոլորին սիրունացնող ու բոլորին լուսավորող։ անխտիր։ բոլորին։

Երեկոյան տուն գնալիս տրանսպորտի մեջ տեղ չկա։ Բոլորը այնքան են մոտ կանգնած, որ նույնիսկ շունչն են դժվար կարողանում կարգավորել։ Դու կարողանում ես այդ բաղձալի շունչը քաշել ու խցանումների ընթացքում, որոնք, իհարկե, անխուսափելի են այդ ժամին, սկսում ես դիտարկել մարդկանց։

Մարդկանց, որոնք պատմություններ են։

Բոլորդ սառը դեմքով կանգնած եք։ Բայց չէ՜։ Ինչ֊որ աղջիկ, լիքը գրքեր ձեռքերին, հազիվ բռնվելով նստարաններից մեկից, շողում է։ Աչքերը, ժպիտը։ Ինչ-որ մեկի աշխատավայրի հենց այն աղջիկն է, որ սիրահարվել էր։ Հիշու՞մ եք։ Նա շողում է ամեն օր ու ամեն տեղ։ Նույնիսկ եթե թվում է՝ սառնություն է դեմքին, որովհետև պիտի լինես սառը տրանսպորտում։ Պիտի:  Ուղղակի։

Ավտոբուսի վերջում էլ ինչ-որ մեկը թաքուն լաց է լինում։ Դե թաքուն ո՞րն է։ Աչքերից հատ առ հատ, կաթիլ առ կաթիլ արցունքներ են իջնում։ Չես էլ կարող ենթադրել. երջանկությա՞ն , թե՞ տխրության։

Վան Գոգն ասում էր, որ տխրությունը հավերժ է տևելու։ Նա պատկերում էր այդ տխրությունն իր կտավներում։ Ամենագունավոր ու ամենասիրելի կտավներում։ Դեղինի հետևում տխրություն էր, խորը, թաքուն։ Աստղալից երկինքը շուտով իր ստեղծողին էր կորցնելու. միգուցե դրա համար հավերժ տխուր մնաց։ Արևածաղիկները, որ հիմա Վան Գոգի թանգարանի դիմաց ժպտում են բոլորին, տխուր են։ Չէ՞ որ կան նրանք, իսկ ինչ-որ տեղ, նույնիսկ եթե ավտոբուսի վերջում որևէ մեկը լալիս է։ Տխրությունն է հավերժ տևելու, թե երջանկությունը։ Ոչ ոք չգիտի։ Չէ՞ որ իրականում ոչինչ հավերժ չէ։

Բայց մենք պայքարում ենք։ Ամեն մեկը կտավ է։ Վառ ու ոչ այնքան գույներով։ Տխրությամբ լիքը կամ ընդհանրապես դատարկ։

Բոլորը սիրուն են։ Որովհետև ինչ-որ տեղ, ինչ-որ ավտոբուսում կամ գնացքում կամ կամրջից թռչելիս նրանց անունն է որևէ մեկի սրտում. լացելու կամ երջանկությունից փայլելու չափ։

Popular posts from this blog

Ես արդեն մեծ եմ

 Ձեռքս էր ընկել հայոց լեզվի 6-րդ դասարանի դասագիրքը: Թերթում , թերթում էի : Չափազանց լավ գիրք էր և ոչ միայն հայոց  լեզուն մատուցելու առմամբ , այլև գիրքն իր հագեցվածությամբ , իմաստուն խոսքերով , տեղեկատվությամբ: Եվ հերթով սկսեցի ընթերցել ասույթները , որ զետեղված էին յուրաքանչյուր դասի վերջում: Կարդում էի և հիանում մեծերի իմաստուն խոսքերով և մտածում , որ , եթե ես այդ տարիքում այդ գիրքը կարդացած լինեի Հանճար կլինեի : Կարդացի , կարդացի և հանկարծ նկատեցի "Ես արդեն մեծ եմ " վերնագրով առաջադրանք ՝շարադրություն գրելու: Չափազանց շատ դուրս եկավ այդ վերնագիրը և մոտ մեկ ամիս մտածում էի , թե ինչ գրել( թե ասա 6-րդ դասարանցին որտեղից գրեր???) : Եվ վերջիվերջո գրիչս , այս դեպքում ստեղնաշարս վերցրեցի ձեռքս: Չէ , չէ , չէ ... Ես մեծ չեմ , ես երբեք մեծ չեմ էլ դառնա , համենայն դեպս երբեք չեմ ընդունի այս , որ մեծ եմ :)  Ինչիս է հարկավոր մտածելը մեծ լինելու մասին , եթե կարելի է անհոգ , թեթև , ուրախ , երբեմն անմիտ ապրել...  Մեծերին շատ բաները թույլատրելի չէ , շատ բաները անկառավարելի , իսկ փոքրե

Ով եմ ես?????

     Գիտեք, ամեն անգամ, երբ ինձ տարիներ շարունակ հանձնարարում էին գրել շարադրություն իմ մասին ,թե ով եմ ես,ինչպիսին եմ ես,ինչեր եմ սիրում :Ճիշտ է, մասամբ ես կարողանում էի տալ այդ հարցի պատասխանը ,սակայն այժմ ինչ - որ բան փոխվել է , քանի որ ես կարող եմ հանգիստ պատմել իմ մասին ,թե ինչպիսին եմ ես,ինչ եմ սիրում և այլն......... Եվ  գիտեք , իմ կարծիքով ինձ ամենից շատ  փոխեցին սոցիալական  կայքերը, և ես հիմա ազատ կարողանում եմ շփվել իմ ընկերների հետ վիրտուալ աշխարհում և հակառակվելով շատերին պիտի ասեմ, որ համացանցը այդքան էլ վատը չի, եթե դու կարողանում ես ճիշտ ձևով այն օգտագործել:Իսկ հիմա տամ հիմնական պատասխանը ողջ այս նախաբանից հետո, թե ով եմ ես.....      << Մարդը  ոչ հրեշտակ է , ոչ էլ կենդանի, և նրա դժբախտությունը այն է , որ ինչքան շատ է ձգտում հրեշտակի նմանվել, այնքան  շատ է նա վերածվում կենդանու>> Բլեզ Պասկալ     Հրաշալի խոսքեր է գտել Պասկալը բնութագրելու մարդուն և առանց չափազանցության:       Իսկ ես, եթե պատմեմ իմ մասին , ապա պիտի ասեմ ,որ շատ  տարբեր են մարդկանց պատկերացում

Ես հաշվում եմ աշնան գույները

Մեկ ամսից քիչ ավել ժամանակ է մնացել , որպեսզի ավարտվի ամառը և սկսվի աշունը: Աշուն , որը կլինի սկիզբը նոր ուսումնական տարվա ՝ իմ վերջին դպրոցաուսումնական տարվա: Ամենակարևորը կլինի սկիզբը մի ուս.տարվա , որ համոզված եմ ՝ լինելու է չափազանց զբաղված  , հագեցած բազում  թվերով , խնդիրներով  , բառերով, վարժություններով  , ստեղծագործություններով , բայց ոչ ՝ Օդով: Իսկ օդը .. օդը ...  բազմիցս խոսել եմ , թե ինչ է նշանակում ինձ համար և հենց այդ պատճառով էլ բլոգս օդով է  ..     Եվ հենց այդ  հագեցվածության , զբաղվածության պատճառով էլ ես հաշվում եմ աշնան գույները : Ինձ ոչինչ երբևէ  չի գրավել աշնան մեջ , չի էլ գրավի երևի , բացի գույներից: Միակ հետաքրքիր բանը աշնան մեջ ՝ աշնան անթիվ , անհամար գույներ , որոնք հաշվում ես , հաշվում ... Բայց անկոպար են թվում ...  Հենց գույներով է , որ աշունն առանձնանում է մյուս եղանակներից ... 5994,5995,5996,5997.... Սրանք վերջ չունեն  :)