Skip to main content

Սովորելով չդնել բազմակետեր

Կյանքում մենք միշտ սովորում ենք լինել ինչ-որ կերպարի մի մաս: Կերպարներին մենք ձգտում ենք, որոշներից էլ հրաժարվում: Շրջապտույտ ենք տալիս կերպարների, հերոսների ու ցանկությունների միջև՝ գտնելու մեզ հարազատն ու բաց չթողնելու: Ու այդ շրջապտույտի ընթացքում մենք սովորում ենք վերջակետներ դնել:
Սկզբում կռիվ ենք անում բազմակետերի հետ: Չգիտեմ՝ ձեզ մոտ լինում է, թե ոչ: Երբ ինչ-որ բան ես ուզում գրել ու ակամա յուրաքանչյուր նախադասության վերջում մատներդ երեք կետ են թողնում, ասես ապացուցելու, որ դու էլի կարող էիր ասել, բայց հակառակվելով մատներին ու մտքին՝ դու միայն կետերն ես դնում ու էլ ոչ մի միտք չես արտահայտում: Երևի վախենում ես ավելին ասել՝ փախչելով իրականությունից ու սառնությունից: Երևի, չգիտեմ: Հետո բազմակետերը մտնում են ուղեղդ: Մատներիդ ծանրությանը չդիմանալով՝ քեզ տանում են ամենուր, բայց, միևնույնն է, միշտ ինչ-որ բան կիսատ ես թողնում: Դու ես թողնում, մատներդ, ուղեղդ, թե ստեղների հպումները, էական չէ: Մնում է, հաստատ: Դու տանջվում ես օրերով ու փորձում լրացնել այդ կետերը, որովհետև դու հոգնում ես, ուղղակի հոգնում: Դու ցանկանում ես լիաթոք ապրել, իսկ բազմակետերը քեզ հետ են քաշում: Դու առաջ ես քայլում՝ ռետինով մաքրելով անջնջելի թվացող կետերը: Բայց դու իրականում առաջ ես գնում, իսկապես, բազմակետերը քեզ դրդում են ավելի ուժեղ զգալ, քան կարող ես: Բազմակետերը քո կյանքի մասն են դառնում՝ անցանկալի մասը, որը արագ պետք է վերացնել: Ու դու սկսում ես մտածել, տանջվել, խորհել, ափսոսալ ու ժպտալ արդեն անցյալ դարձած բազմակետերի վրա: 

վերջիվերջո, մենք սովորում ենք վերջակետ դնել:

Comments

Popular posts from this blog

Ես արդեն մեծ եմ

 Ձեռքս էր ընկել հայոց լեզվի 6-րդ դասարանի դասագիրքը: Թերթում , թերթում էի : Չափազանց լավ գիրք էր և ոչ միայն հայոց  լեզուն մատուցելու առմամբ , այլև գիրքն իր հագեցվածությամբ , իմաստուն խոսքերով , տեղեկատվությամբ: Եվ հերթով սկսեցի ընթերցել ասույթները , որ զետեղված էին յուրաքանչյուր դասի վերջում: Կարդում էի և հիանում մեծերի իմաստուն խոսքերով և մտածում , որ , եթե ես այդ տարիքում այդ գիրքը կարդացած լինեի Հանճար կլինեի : Կարդացի , կարդացի և հանկարծ նկատեցի "Ես արդեն մեծ եմ " վերնագրով առաջադրանք ՝շարադրություն գրելու: Չափազանց շատ դուրս եկավ այդ վերնագիրը և մոտ մեկ ամիս մտածում էի , թե ինչ գրել( թե ասա 6-րդ դասարանցին որտեղից գրեր???) : Եվ վերջիվերջո գրիչս , այս դեպքում ստեղնաշարս վերցրեցի ձեռքս: Չէ , չէ , չէ ... Ես մեծ չեմ , ես երբեք մեծ չեմ էլ դառնա , համենայն դեպս երբեք չեմ ընդունի այս , որ մեծ եմ :)  Ինչիս է հարկավոր մտածելը մեծ լինելու մասին , եթե կարելի է անհոգ , թեթև , ուրախ , երբեմն անմիտ ապրել...  Մեծերին շատ բաները թույլատրելի չէ , շատ բաները անկառավարելի , իսկ փոքրե

Ով եմ ես?????

     Գիտեք, ամեն անգամ, երբ ինձ տարիներ շարունակ հանձնարարում էին գրել շարադրություն իմ մասին ,թե ով եմ ես,ինչպիսին եմ ես,ինչեր եմ սիրում :Ճիշտ է, մասամբ ես կարողանում էի տալ այդ հարցի պատասխանը ,սակայն այժմ ինչ - որ բան փոխվել է , քանի որ ես կարող եմ հանգիստ պատմել իմ մասին ,թե ինչպիսին եմ ես,ինչ եմ սիրում և այլն......... Եվ  գիտեք , իմ կարծիքով ինձ ամենից շատ  փոխեցին սոցիալական  կայքերը, և ես հիմա ազատ կարողանում եմ շփվել իմ ընկերների հետ վիրտուալ աշխարհում և հակառակվելով շատերին պիտի ասեմ, որ համացանցը այդքան էլ վատը չի, եթե դու կարողանում ես ճիշտ ձևով այն օգտագործել:Իսկ հիմա տամ հիմնական պատասխանը ողջ այս նախաբանից հետո, թե ով եմ ես.....      << Մարդը  ոչ հրեշտակ է , ոչ էլ կենդանի, և նրա դժբախտությունը այն է , որ ինչքան շատ է ձգտում հրեշտակի նմանվել, այնքան  շատ է նա վերածվում կենդանու>> Բլեզ Պասկալ     Հրաշալի խոսքեր է գտել Պասկալը բնութագրելու մարդուն և առանց չափազանցության:       Իսկ ես, եթե պատմեմ իմ մասին , ապա պիտի ասեմ ,որ շատ  տարբեր են մարդկանց պատկերացում

Ես հաշվում եմ աշնան գույները

Մեկ ամսից քիչ ավել ժամանակ է մնացել , որպեսզի ավարտվի ամառը և սկսվի աշունը: Աշուն , որը կլինի սկիզբը նոր ուսումնական տարվա ՝ իմ վերջին դպրոցաուսումնական տարվա: Ամենակարևորը կլինի սկիզբը մի ուս.տարվա , որ համոզված եմ ՝ լինելու է չափազանց զբաղված  , հագեցած բազում  թվերով , խնդիրներով  , բառերով, վարժություններով  , ստեղծագործություններով , բայց ոչ ՝ Օդով: Իսկ օդը .. օդը ...  բազմիցս խոսել եմ , թե ինչ է նշանակում ինձ համար և հենց այդ պատճառով էլ բլոգս օդով է  ..     Եվ հենց այդ  հագեցվածության , զբաղվածության պատճառով էլ ես հաշվում եմ աշնան գույները : Ինձ ոչինչ երբևէ  չի գրավել աշնան մեջ , չի էլ գրավի երևի , բացի գույներից: Միակ հետաքրքիր բանը աշնան մեջ ՝ աշնան անթիվ , անհամար գույներ , որոնք հաշվում ես , հաշվում ... Բայց անկոպար են թվում ...  Հենց գույներով է , որ աշունն առանձնանում է մյուս եղանակներից ... 5994,5995,5996,5997.... Սրանք վերջ չունեն  :)